Friday, 13 January 2012

::8 Kesalahan Buat Wanita Kurang Menarik::

Posted by ciksuen at 18:41
read this from majalah wanita edisi bulan ni. jejomz ladies! kite evaluate diri. menarik ka kurang menarik ka kite ni?

1. PEMERAH PIPI TEBAL
i jarang pakai. tp kalu pakai pon biasenye xtebal sgt. rasenye la. heheh

2. BAJU TERLALU KECIL ATAU TERLALU BESAR
i hentam je pakai baju senanye. yg penting i selesa. 

3. KASUT YANG SALAH ATAU TERLALU USANG
o.m.g.! ni i mmg selalu pakai ni.  i kalu da selesa ngan sepasang kasut tu, hok tu ja lah i heret ke sane sini. keke

4. BEG KETINGGALAN ZAMAN
ala...utk org penyegan mcm i ni, leceh ler nk tukar2 handbag ni. sat nk transfer masuk beg tu, sat masuk beg ni. malehnye~~~~~~~

5. RAMBUT TIDAK RAPI
not applicable for me sbb i pakai tudung. tp kalu depan hubby tu, ade ler gaye2 sket. tp..encik hubby notice ke x ekh? ahah :P

6. TERLALU SETIA PADA JENAMA TERTENTU
i tak ye. i suke tukar2. xtetap pendirian. heheh

7. PAKAIAN TIDAK SESUAI USIA
ala..sekali sekale mau juge bergaya ala2 remaje gitu. xsedar diri ke namenye ni? lalalalala~

8. PENGGUNAAN WARNA YANG TIDAK SESUAI
oho! xreti nk kate sesuai ke x. tp yg penting mate i kenan.

alamak! ape kesimpulannye senanye ni. hehe


0 comments:

Post a Comment

Newer Post clear:both; Older Post Home
 

Ciksuen'S Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez