Tuesday, 10 January 2012

::KERING LAGI MEREKAH::

Posted by ciksuen at 21:57
hi all! 
any idea on how to overcome chapped lips?
i mmg da lame bermasalah bibir kering lg mengelupas ni
xtau cenggane nk ilangkan
mcm2 da i try
minum air bnyk2
sapu vaseline
sapu scrub bibir
tp masih xjmpe lg cara yg betul2 leh ilangkan masalah rekahan bibir ni

sape2 yg ade petua nk atasi masalah ni
please3
share ngan i

kerjasama anda didahulukan dengan ucapan terima kasih! :D


6 comments:

~ NANA ~ on 10 January 2012 at 22:24 said...

dulu i truk gak...tp lps try lip balm body shop, alhamdulillah ok :)

amal on 10 January 2012 at 22:33 said...

er letak marjerin? hehe

aTy _faRed~ on 11 January 2012 at 07:55 said...

ha'ah..same ar..bibir saye pon merekah teruk even dah macam2 buat..so..buat mase ni saye tak pakai lipstik..pakai vaselin n minum pon masih lagi merekah..may be sebab terlampau panas sangat kot kat luar tu..

ciksuen on 11 January 2012 at 08:40 said...

nana: ha..lip balm body shop i xpenah try lg..boleh la nk cube! tq nana~ :D

amal: keke,,ni petua betoi2 ka ni?

aty: oh, u pon same cam i gak ek? kalu time kering teruk tu smpai ase sakit je bibir ni tau.

Diyana Didie on 11 January 2012 at 09:29 said...

letak madu dah try? me pon sblm preggy mmg teruk sgt mengelupas. mmg tak elok pakai lipstick sbb bibir kering n mengelupas. try guna madu tp tak practical sgt. sbb nak tunggu kering lah apa lah. leceh. tp kalau amalkan pakai masa memlm. org kata berkesan. try lah.

ciksuen on 11 January 2012 at 09:34 said...

diyana: tq dear! nnt i nk try gak la. kebetulan plak mmg ade madu kt umah. kalu jenis2 lambat nk kering ni, baik pakai before tido kan? jgn tgh2 tido i g mamam plak madu tu dah ler. hehe

Post a Comment

Newer Post clear:both; Older Post Home
 

Ciksuen'S Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez